25 Mayıs 2011 Çarşamba

Hurşit Seçkin Vahşı Batı'dan bildiriyor - 5

Bilim ve İtikat

İlim irfan peşinde Batı’ya geldim. Yalnız biraz fazla gitmişim. Neredeyse Doğu’da sayılırım şimdi. Burası Hintliden, Çinliden, Araptan geçilmiyor.

Herkes kendi itikadınca yaşadığı için, ibadethaneler de çeşit çeşit. Budist Kilisesi bile gördüm. Ne demekse artık? Kendimi lotus pozisyonunda bebek İsalar hayal etmekten alıkoymaya çalışıyorum. Var gücümle.

Müslümanlar yer konusunda rahatlar. Nereyi beğenirlerse orada kılıyorlar namazlarını. Geçen gün çimlerde birine gözüm ilişti. Baktım, kuzey-doğuya dönüp bir güzel secdeye varmış. Hayırdır, dedim kendi kendime, ben görmeyeli teamül mü değişti? Sonra birden uyandım. Dünyanın şekli malum. Anladım ki adam hesabını kitabını yapmış, duasını öyle ediyor. Mekke’ye giden en kısa yoldan.

Uzun lafın kısası, dinimiz ilim irfan dini. Tabiyatım itibarıyla akla saygı duyarım. Burada şöyle diyorlar: RESPECT.

Hürmetle sizin,

Hurşit Seçkin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder