25 Mayıs 2011 Çarşamba

Bir Fikir Adamının Mektuplarından - 4

Hayalgücü

Kafası karışık olan kadın (ki ben olmayanını görmedim) onu yaslayacak bir omuz arar. O omzun hangi bedene bağlı olduğunun önemi yoktur. Kadınlar bedensel değildir. Omuzsaldır onlar. Bu uzvun dışında kalanları hayalgücüyle doldururlar.

Kadınların hayalgücü kuvvetlidir. 'Gözlerin çok güzel' dersiniz, 'Bana tapıyor' diye düşünürler. Oysa siz sadece bir durum tespiti yapmışsınızdır. 'Bu elbise yakışmış' diyecek olun, kendilerini dünyanın en güzel kadını zannederler. Halbuki, bu durum yalnızca o elbise ve o gece için geçerlidir. Aksi de mümkündür tabii. 'Bugün yalnız kalsam iyi olur' demeye görün, 'Artık beni sevmiyorsun' diye sızlanmaya başlarlar. Ve böyle gider bu. Ad infinitum ad nauseam.

Görüyorsunuz dostum, aklın terkettiği yeri boş hayaller doldurur. Bunu kendilerine saklasalar belki idare edebilir insan. Ama kadınların hayalgücü patlamaya hazır bir Smith-Wesson gibidir. Her an üzerinize boşalabilir. Öyle ki, akıllıca oynasanız da kaybedersiniz.

Kadınlarla pokere oturuyorsanız şunu unutmayın: Smith-Wesson ‘kare as’tan her zaman daha iyidir.

Sadakatle sizin,

Hurşit Seçkin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder